14.6.08

Αγκίστρι

Στην καρδιά του Σαρωνικού και σε απόσταση μόνο λίγων λεπτών από την Αίγινα ξεπροβάλλει το μικρό νησάκι Αγκίστρι που μαγεύει τον επισκέπτη με το φυσικό του κάλλος, τις πεντακάθαρες παραλίες και το πολύ πράσινο.
_
Τα τρία χωριά του, η Σκάλα, τα Λιμενάρια και το Μεγαλοχώρι μαζί με το λιμάνι του, το Αγκίστρι δέχεται τους δικούς του πιστούς παραθεριστές, Έλληνες και ξένους, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.
_
Το νησί το προτιμούν κυρίως όσοι αποφεύγουν την πολυκοσμία και αναζητούν ήρεμες και ξεκούραστες διακοπές. Προσφέρεται και για μονοήμερες αποδράσεις, λόγω της πολύ κοντινής του απόστασης από τον Πειραιά.

πηγή http://www.texnologia.gr

7 σχόλια:

faraona είπε...

Ειναι πραγματικα υπεροχο το νησακι.Εχω παει πολλες φορες...και θα πηγαινα και πολυ περισσοτερες αν δεν μετακομιζα μονιμα στην Κερκυρα.

τα φιλια μου!

Ανώνυμος είπε...

νέος στόχος για απόδραση. ευχαριστώ

Νατασα είπε...

faraona , evlahos
καλησπέρες

phlou...flis είπε...

Υπέροχο μέρος, το χω δει σε φωτογραφίες. Πήγα Αίγινα και ...βαρέθηκα να το επισκεφτώ. Δεν είμαι για κρέμασμα;

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Νατασα μου με την πεινα που χει πεσει στον κοσμο τα βλεπω να γινονται δημοφιλεστατοι προορισμοι και η Αιγινα και το Αγκιστρι...της.
Καλησπερες.

Νατασα είπε...

καλησπέρες και σε σας
(φλις+κυκλο)

Roadartist είπε...

Ωραιο νησακι και ενω εχω παει σε ολα του Αργοσαρωνικου, σε αυτο ακομα οχι :( ή μαλλον :)) γιατι εχω κατι να περιμενω .. πολλα μαλλον.. καλησπερα!